Ga naar hoofdinhoud

Door gebruik te maken van de zogeheten “shortcodes” kan er overal binnen de WordPress website gebruik gemaakt worden van de kracht van onze VVData plugin. Hieronder vindt je een overzicht van alle shortcodes. In sommige gevallen kan er een parameter worden opgegeven om te specificeren van welk team of poule de informatie moet worden opgehaald.

Shortcode [vvdata_teams]

Gebruik: Overzicht van alle teams. In dit overzicht krijg je zowel het team ID als poule ID’s te zien zodat je, je pagina snel kunt vullen met teams.

Deze shortcode accepteert geen parameters.

Shortcode [vvdata_schedule]

Gebruik: Wedstrijdprogramma.
Parameter: teamcode (optioneel)
Voorbeeld: [vvdata_schedule teamcode=9999]

Deze shortcode accepteert de parameter “teamcode”. Wanneer je de parameter “teamcode” meegeeft, worden de resultaten geladen van een specifiek team. Wanneer je dit niet doet, worden de gegevens van de gehele club getoond. De teamcode kan worden verkregen door eerst de shortcode [vvdata_teams] uit te voeren. Er zal dan een een overzicht verschijnen van alle teams uit de voetbalclub met daarbij de unieke team- en poule ID’s.

Shortcode [vvdata_results]

Gebruik: Wedstrijduitslagen.
Parameter: teamcode (optioneel)
Voorbeeld: [vvdata_results teamcode=9999]

Shortcode [vvdata_ranking]

Gebruik: Stand.
Parameter: poulecode (verplicht)
Voorbeeld: [vvdata_ranking poulecode=9999]

Deze shortcode accepteert de parameter “poulecode”. Deze parameter is verplicht. Wanneer je de parameter niet meegeeft worden er geen resultaten getoond. De poulecode kan worden verkregen door eerst de shortcode [vvdata_teams] uit te voeren. Er zal dan een een overzicht verschijnen van alle teams uit de voetbalclub met daarbij de unieke team- en poule ID’s.